Thursday, November 19, 2009

...hasil kurang memberangsangkan...

arini hasil susu saya kurang sgt la...emm mesti kurang minum air ni...dulu rajin minum air soya atau coklat...tapi lama dh x minum...huhuhu...sgt sedih...walaupun zayyan dh cmpur minum susu...klau boleh mlm nk bagi dia minum susu badan je...klau nk tau zayyan since dh minum botol, dia dh x nk isap direct dh...tu yg susu pun kurang je....huhuhu...xpe lah janji anak sihat klau dia minum susu fm pun.....Insyaallah...

Skrng Zayyan asyik nk isap jari je...tp x pandai sgt pun...tgk la kt gmbr tu smpai masuk kt hidung jari die...ms ni aku bukak sarung tangan dia...biar dia rasa sendiri jari dia bila dia isap...sampai bau mashem sarung tgn dia...klau x pakai sarung tgn nnti abis muka dia calar balar...

diselitkan skali gmbr budak itam botak ni ngan abah dia...anak abah...dua2 takmo tgk camera...hehehe

2 comments:

Nandre The Legend said...

fulamak, suliea dah publish berita hari ini..

biasalah, sorang tgk sini, sorang tengok sana.. baru la ranggi ...

tengok amin ambek gambaq, siap nongkat dagu lagi...

Mister Amien said...

amboi, tk pasai2 nama aku naik pulak...memang nak kena budak nandre ni.. budak ke? hehehe

nongkat dagu merupakan cara pose yang paling kool dan macho di alam maya ini. so nasihat aku adalah supaya puan som mengajar cara2 nongkat dagu kepada tuan zed zaidi dan juga mister zayyan. terima kaseh.