Wednesday, December 9, 2009

Baby Zayyan @ 3 months old...

harus la citer pasal my zayyan kan...hehehe

zayyan dh masuk 3 bulan dh...ermmm cepatnye mase berlalu...tp x sabo nk tgu dia beso la....
aritu zayyan dh kena cocok utk 3 bln...pasal berat dia...alhamdulillah naik 5.3 kg...byk jgk naik dia dr 2 bln aritu 4.5 kg...ok kot...walaupun zayyan ni kurang nk minum susu tp nasib berat ko naik jgk ye budak...zayyan ni bkn kuat minum susu sgt tu yg risau berat x naik...

apa zayyan dh pandai buat skrg... dh free mitten...pastu sebok nk pegang botol jgk bila isap susu...zayyan ni serba serbi lambat...mengiring pun x pandai lg...suke angkt2 montot dia je...nangis dh makin kuat...rambut plak x tumbuh2 lg...ermmm tgk je la gmbr zayyan di usianye 3 bln ni....

budak yg kecik dan halus...bila rambut kamu nk bnyk ni...

sebok nk pegang botol jgk tau dia ni...selalu jari dia pun masuk skali dlm mulut tu

zayyan tgh pikir apa tu?

9 comments:

♥♥♥ Mrs. Hasanif ♥♥♥ said...

ala comelnya anak ko sulie... nampak mcm lembut je.. bukan lembut auww tu ye..awas disitu...hahahaha...

comel je jari halus tu nak pegang botol gak..x padanlah ngan botol tu...

SSulieana said...

tu la kecik mcm maryam ni nnti...dh bukak mitten dia sebok je tgn dia tu...

Nandre The Legend said...

hang tgk tangan dia letak kat mulut tu, memang macam zaidi kecik-kecik dulu tu. dia tengah pikir tentang sesuatu..

anak aku lagi best, suka tidoq macam org sujud dalam semayang tu, aku ada ambek gambaq kapten...

hahahahahaa

Nandre The Legend said...

hang bagi pakai sarung tangan macam aku pakai tu ja.. selamat dari ancaman benda-benda tajam

SSulieana said...

ooo maknanye kapten tido mcm org sujud tu dia tiru cik.nan tdo masa kecik2 dulu la kan...hehehe...sooo cuteeee!!!!

♥♥♥ Mrs. Hasanif ♥♥♥ said...

hahaha..mesti cute kapten tido camtu..mana gambonya ..nak tgk la en legend..

nifalnin... said...

comey cute comey cute... heheheh... mcm aku jugak.. muakakakak...

Seri Nuang Shah Alam said...

ya, buleh no problemo..

aik niza mencelah ja nie... nak kena cubit buntut nie...

Mister Amien said...

cubit je buntut dia tu nandre... hehe