Monday, December 14, 2009

...jom ber CD...

sbnrnye dh lama beli CD ni...masa zayyan dlm perut lagi, tp nye x pakai2 sampai skrg pun....hehehe mlas nk basuh...ingt dh nk start pakai, zayyan pun dh 3 bulan...boleh la jimat skit kot...suke tgk baby yg pakai CD ni...mcm comel jerk, nnti akan ku upload gmbr zayyan klau dia dh pakai CD ni...CD ni boleh dipakai smpai umur 3 tahun tau...skrg baru ade 5 helai ni...nnti klau ade rezeki boleh tambah lg koleksi...

5 comments:

Nandre The Legend said...

CD tu compact disc ke? atau cloth diapers?

atau Sidi Oraza... adakah patut org panggei aku adik sidi oraza? naya betui nie...

aku pernah tgk sidi oraza tu kat alamanda, badan dia dah macam afdlin shauki... dulu kan tak camtu

MAKCIK REHAN said...

Salam. Hai sulie..
ni kak rehan dah datang jengah. dh tgok muker awak baru perasan. rasanya kita ni satu bilik ke dulu ekk? akak RKBB.

sulie keje mana skang?

comel zayyan. nama pon sedap. my kisses for him. take care ya...

Nandre The Legend said...

suliea keja kat putrajaya..
carilah dalam internet.. yayasan kepimpinan perdana.

♥♥♥ Mrs. Hasanif ♥♥♥ said...

en nan suka tlg promote ..hahahaha... MR, sy + sulie satu opis tau..

Mister Amien said...

haahahahahaa...
cam cipan je komen daripada bang nandre tu. takde kena mengena CD yg sulie cerita ni ngan sidi oraza tu.

saje je nandre nk enterframe citer pasal dia.. hahaha