Monday, February 22, 2010

dah 18 tahun arwah pergi....

hari ni genaplah 18 tahun arwah bapak pergi meninggalkan kami...kalau x silap arwah penyanyi Sudirman pun meninggal pada hari yang sama ngan arwah bapak...(22/feb/1992)...hanya doa saje yg dpt dikirim dr anak untuk arwah bapak yg telah lama pergi...semoga arwah tenang di sana...

*teringat saat2 bersama arwah dikala hayatnye masih hidup....sgt2 rinduuuu!!!sesiapa yg masih punyai ayah hargailah mereka!!!!

5 comments:

♥♥♥ Mrs. Hasanif ♥♥♥ said...

sedih aku tau... teringat plak kt "abah" aku...

Nandre The Legend said...

tu la, aku ingatkan suliea cherita pasai dato maharaja lela yang kena hukum gantung kat pasir salak tu.

kalau kieta tengok balek sejarah perjuangan orang2 melayu pada zaman tu, itulah satu jihad dan perjuangan demi bangsa, agama dan maruah negara.

mati syahid semua tu.

Nandre The Legend said...

sejarah perjuangan org melayu jangan kta lupakan. kerna itulah titik permulaan

Raptor 7 said...

turning point bang.. hehe
mari kita sedekahkan Al-Fatihah buat semua kenalan kita yg telah pergi menyahut seruan Ilahi..

Al-Fatihah...

nifalnin... said...

opsss... cik nan.. dato' maharaja lela ka... terase plak sy nih...

al-fatihah utk arwah.. semoga arwah bahagia di 'sana'... amin...