Thursday, April 22, 2010

ade kesan lebam

semalam mase ambik zayyan kat taska, salah sorang pengasuh dia ckp mase zayyan belajar berdiri dia jatuh, so dahi dia ade cam lebam sikit...
ala mmg lebam skit sgt pun dan bukannye nmpk sgt...sebenarnye aku perasan dh lama tp buat x tau je la...sbbnye mmg bukan kesan dia jatuh pun...
tp semalam mungkin betul dia jatuh kot, tu yg pengasuh baru perasan ade lebam kt dahi dia...hai mcm2 la...
apa yg penting diorang ckp kalau zayyan jatuh ke apa, takut2 nnti balik umah jd lain mcm ke apa kan...hai mintak dijauhkan
mmg skrg ni zayyan tgh lasak skit, asyik nk berdiri je..mmg selalu kene tgk...so far zayyan ok lg la dok kt taska tu...kengkadang pengasuh dia ckp jgk zayyan asyik nangis je...dulu ok je pun...dh makin besar makin mengada pastu suke memerap....hai bertuah betul musyuk mama ni...

x nmpak sgt pun lebam tu...mcm tanda lahir kecik je...mase ambik gambr ni abah zayyan siap ckp nk report kt polis ke? uishhh!

4 comments:

Sitisifir10 said...

anak k.pija pun ada tanda lahir biru sikit bwh mata..dulu igtkan lebam..rupanya urat dia aje

♥♥♥ سواي @ ماما ايمان شاهيراه ♥♥♥ said...

amboi abah zayyan nih.. :)

yelah aku setuju klu taska bgtau apa2 hal senang pasalnya klu nampak anak semcm bleh terus p kinik...... ni mana yg x bgtau tu yg sakit hati...bila dah jd yg bukan2 br lah nak buka cerita.. ishh minta di jauhkan dr anak2 kita.. amin


bulat benar mata zayyan nih....

Seri Nuang Shah Alam said...

hahaah,

itulah anak lanang cik suliea oiiiii..
anak aku dah berapa kali lebam dahi...panjat sini, panjat sinun, dan lain-lain lagi...

ini perkara biasa ja, hahahahaha

peace on earth.

cuma, kena perati selalu kat budak kecik nie.
bulat mata kerna kamera, bulat manusia kerna muafakat, bulat bula kerna untuk disepak,

Raptor 7 said...

ya.. budak laki kena ganaih. baru la laki namanya!

aku dulu masa kecik siap ligan kakak aku ngan pisau lg. pastu aku tokek sket kat bahu dia. wahahahaha. jahatnya aku.

dua tiga kucin bulat,
mana nak sama si kucin tak bulat,
dua tiga boleh ku bulat,
mana nak sama si adik bulat