Thursday, April 8, 2010

my musyuk @ 7 months

ewah ewah...anakku dh berusia 7 bulan la..eee cepatnye...dh beso dh, tp zayyan masuk 7 bulan ni asyik demam2 je...sebelum ni zayyan x pernah demam langsung...batuk+sesema mmg dh biase...ish risonye...mintak2 my musyuk ni cepat sihat...

apa zayyan dh pandai buat ek!

-seminggu sebelum masuk 7 bulan...dia dh merangkak...skrg dh pegi merata kt dlm umah tu...
-suka panjat2 bdn mama+abah dia...
-tgh belajar berdiri...wah x lama lg jalan plak...eeee x sabo
-suke sgt tarik rambut mama...adoilaaa
-suke kalau mama nyanyi twinkle2, cak ceko ke ape2 lagi...w/pun sore mama sgt shedap...hahaha


4 comments:

♥♥♥ Mrs. Hasanif ♥♥♥ said...

demam nak tambah akal tu sulie... ... tah2 musyuk ko ni umo 1 thn nanti dah lari sana-sini...

Seri Nuang Shah Alam said...

inilah satu transformasi di mana sistem imuniti sesorang budak kecik sedang nak membina atau dalam pembinaan. semua tu perkara biasa.

cuma monitor ja dari semasa ke semasa...

siaplah hang nanti, sila alihkan segala benda yang boleh dipanjat dan ditarik hahahahahahaahahahaa..

amin, anak hang dh buleh terobang ke?

mar!ahaf!z said...

7 bln dah merangkak.. wow wee.. anak maria nak msk 6 bln.. tp masih blaja pusing 360 darjah.. hehe.. nak angkat badan.. berrrat.. :p

SSulieana said...

suhana- x sabo aku nk tgu dia jln...hehehe

seri nuang- biase la bebudak demam tp hati seorang ibu mesti sgt2 risau kan anaknye...hehehe

maria- mmg x sangka dia bleh merangkak dh...1 week sebelum masuk 7 bln dh pandai...skrg pun dh pandai berdiri...kene slalu pantau dia...sgt teruje...hehehe