Wednesday, May 5, 2010

sudah pandai berdiri...

eeeyahhhh!!!!caiyok2

akhirnye berjaya.....

bila dh agak2 stabil...dia lepas tgn sebelah...amboi eksyennye dia...

7 comments:

♥♥♥ سواي @ ماما ايمان شاهيراه ♥♥♥ said...

alalalo tomeinya budak zayyan ni.... ngan muntot tonggek dia... ngan puting tu...geram gile tgk..mesti syok klu dpt tarik puting dia tu...hahahaha

SSulieana said...

hahaha...montot tonggek sbb pampers x pe...hehehe...

Nandre The Legend said...

kalau bontot tonggek tapi tadak pampers, apa cherita? hahahaahhaah

itulah pewaris harta suliea yang sorang..
nanti kalau kak dia dah ada anak, akan jadi sepupu la.. yeahhhhhhhhhhhhhhhhhh

siap la hang suliea, dia dah semakin berjalan-jalan

Adam Haqimi said...

aah..siap le kak ngah klau dia dah berjalan..bersilat satu rumah..hehe

Raptor 7 said...

yaa.. berdirinya zayyan di sini adalah utk eksyen...

pasni confirm jadi macam kapten, panjat celah2 rak TV. siap la sulie, kena gantung tinggi2 la rak tv dia. haha.

SSulieana said...

belum berjalan pun aku dh bersilat satu umah...huhuhu

@e_da said...

ni sama perangai ngan mika la nih.. keje nak memapah je.. hati2 zayyan jgn jatuh tau... mika dah susut sejak nak berdiri je ni...