Wednesday, June 2, 2010

kenduri oh kenduri

skrg tgh sakit kepala sgt2 ni...x tau la kenapa...agaknye bnyk sgt memikirkan masalah negara....hahahaha puyus je...tp nk jugak menghapdet blog kan...

start dr minggu cuti wesak aritu sampai la habis cuti sekolah mmg byk la org kawen...tetiap minggu ade je jemputan...ade yg dekat ade yg jauh...ade yg jauh sampai ke kedah nun...mmg x balik la...kepada pasangan2 yg bakal bernikah dan yg dh bernikah "Selamat Pengantin Baru" kami ucapkan...semoga kekal bahagia hingga ke akhir hayat...nikmatilah alam rumah tangga dengan sebaik2 nye dan yg paling penting produce ank ramai2...hihihi...(teringin nk ade baby lg....uuuupppsssss!!!!)

minggu lepas balik kg kt Bagan Datoh...ade kenduri...sepupu aku kawen...punye la ramai org smpai x cukup2 lauk, maklumlah anak sulung...biasanye kalau anak sulung or anak bongsu mesti ramai tetamu kan...tp aku walaupun anak bongsu x merasa kawen sbg anak bongsu sebabnye aku melangkah bendul...hahaha...2 org sekali aku langkah...kakak ngan abang aku...tp skrg tinggal abg je yg belum lepas...maybe next year...InsyaAllah...

ade sikit gambar mase kenduri aritu...tp gambar pengantin elek...sbb nye malas nk hambik...hahaha

budak musyuk ni x nak dok diam...x 'betah' sbbnye mama dia lupa bwk nyonyot dia...

cuaca mmg panas...muke badan sume dh melekit2


ni zayyan ngan cousin dia merangkap anak buah aku

itu sajoooo....

3 comments:

nifalnin... said...

sulie, tough nye anak bujang ko nih.. sah2 la ade awek yg ngorat ms kenduri tu ek... hehheeheh.. silap hrbln thn dpn ko dpt menantu.. heheheh...

Elyn said...

salam kenal!! cantik nyer mata zayyan...

SSulieana said...

niza-yg ngorat tu ade la tp nye dh pangkat makcik2 dia pun...wakaka


Elyn-tq elyn sudi singgah!singgah la lg ye...