Friday, July 9, 2010

sedap sangat ke kepala kuda tu?

inilah kisah nye anak bujang ku sorang ni, asal nmpak je kuda mainan dia mesti kepala kuda tu dok dalam molot dia...pastu kat tgn main benda lain...sian kepala kuda tu...ermmm nasib la...jangan ko nampak kuda betul ko nak masuk molot jgk x tau laa...hahaha sungguh x logiknye la mama ni kan...

zayyan jom kite ajak abah g zoo nak...

7 comments:

Raptor 7 said...

ko cuba try test kasi dia kacang kuda, tengok dia masuk dlm mulut tak? hehehe

mar!ahaf!z said...

hint nak makan daging kuda la mama!

sh said...

hahahaha....dia nk suh ko masak sup kepala kuda lal tu... eh...mana gmbr aku ngan dia yg ko amik kat alamanda aritu... hahahahaha...peh ni nk bwk dia nek moto plak...merempit.. dlm beg galas aku..hahahahaha....

~ Lady ell ~ said...

uit, sedapnyer...perisa oren kan...hihihi

Seri Nuang Shah Alam said...

aku rasa anak suliea ni kena belikan kuda la masa dia besaq nanti.. hehehehehe, jangan beli basikal, belikan kuda kecik yang jongkang jongkit tu.

Raptor 7 said...

jangan besar nanti jadi joki kuda sudahhh....

Nandre The Legend said...

itu sudah jadi cherita p ramlee, tgk kuda sampai duit tinggai siket..