Friday, January 7, 2011

persiapan untuk baby

rasenye persiapan baby tuk kali ni x sehebat masa zayyan nk kuar dulu...bkn la x teruja untuk yg kedua ni, tp tulah masalah nye...rasenye kene g sorang2 kot baru aman nk beli...aku ni nk beli kene la belek2 dulu brg tu, nk ambik ke x ambik ke...nk kene pikir lg...kan ambik masa jugak tu...pastu tgh2 memilih kang ada plak org tu tanya dh ke belum, dh ke belum...ish x menyabo la laki aku ni tau!hahaha

baru sekali haritu shopping brg baby kt jusco...beli baju 3 psg + wet tissue + toileteries +mittens...emmm ade lg nk kene beli tp x tau bila...nk guna baju2 zayyan yg lama rasenye x lah byk mana baju dia pun...byk dh lunyai pun ye gak...huhu,

masa ni zayyan tgh sakit gusi...mulut nganga memanjang, air liur toksah ckp la....tp skrg dh elok dh pun...

4 comments:

angelina jolie said...

fulamak, satu persiapan yang rapi buat kak sulie nie. tahniah kak sulie karna sudah membuat preparation yang sangat bijak dan teratur...

MommyAqil said...

hihihi..mesti excited gk kan nk membeli belah..huhuhu...Tak sabar nk tgk zayyan Jr...Take care sue...

Anonymous said...

pilih barang baby mengalahkan nak beli inspira....maunye laki dia xboring...kan en. nan kan

george micheal said...

biasa la kak any,

macam dia ikut laki dia pegi kedai kereta la, tunggu bukan main lama lagi.

kali ni time dia beli barang, zaidi la kena ikut plak. heheheheeh

Zaidi tak boleh lari, nanti kena jaga seorang baby dan seorang bukan baby, dah besor la..

berat tanggungjawab Zaidi nanti tu, masak, basuh kain, tukor lampin Zayyan, lampin adik Zayyan. banyak tu.