Monday, April 11, 2011

latest picture mama with zayyan

lama x tepek muka sendiri ngan anak bujang ku ini...gambar masa ari sabtu lepas kat ofis...ade event kat ofis dan terpaksa bawak zayyan sbb dia baru nk kene chickenpox, so x leh la tinggal kat taska...sian dia...nasib baik dia good boy...

****arini abah kene cuti jaga anak bujang dia...mama plak takut nnti adik auni plak kene...aduhai...

6 comments:

♥Azie♥ said...

salam jengah..comelnyer

@e_da said...

maintain je sue ni walaupun lepas bersalin...

dato shake said...

Ya....

black coffee said...

leteh suliea ni, tengok mata dia macam tak cukop tido tu...

tapi kerja punya pasal, kena bukak mata jugak heehehehehe

zek zaidi terer bab-bab jaga anak ni, so dia takda masalah la tu. tak gitu zek nye?

sheila on 7 said...

ya, ini punya theme ok.. tak la terang sangat yang merah hari tu....
hehehehe

tahniah suliea

fisa othman said...

alahai kesiannya zayyan kena chicken pox...semoga cepat sembuh ye...