Thursday, April 28, 2011

setahun lapan bulan

Alhamdulillah genap lah umur zayyan 1 tahun 8 bulan semalam...kejap je lagi dh nk masuk 2 tahun anak aku...dh besar...semalam ambik dr taska dia demam plak, bg ubat terus ok je...dia punya perkembangan Alhamdulillah seperti kanak2 lain juga...makin banyak benda dia nk belajar, ckp pun dh boleh sikit2...x la pelat sgt...hehehe...suka sgt dgn buku animal dia yg mama belikan...tapi bila kita suruh sebut singa dia terus pegang telinga dia sambil sebut 'tinga' pastu dia gelak2...hihihi mesti dia konfius singa dengan telinga sbb sebutan dia kan dekat2 sama...so sweeetttt!!!!tapi dh makin besar makin manja...bila hantar g taska dia dh start cebik2...ermmm...

muka budak demam kejap mlm td...



4 comments:

Amiizaa2001 said...

alallalal tomeinyaaa:)
kejapp jerk dah nak 2thn:)

MommyAqil said...

wahh..abg zayyan dah besar dh..esok aqil pulak 1 tahun 8 bulan...tp still tak leh ckp lagi..cuma certain words je bleh sebut..huhuhu...

SSulieana said...

k.mija - sedih plak bila rase cptnye dia dh besar...nnti mesti rindu masa dia baby2 lg...huhu

aida- ala zayyan pun ckp skit2 je...xpe nnti pandai la dia...InsyaAllah..

Penunggu Kubur said...

demam tu biasalah kak sulie. adat budak, antibodi baru nak ada. nanti dah ada nanti, mak dia pulak yang demem. heheehe