Thursday, May 5, 2011

jangan tiru ye...

aksi yg ku rasa sgt bahaya bg kanak2...

saje letak gmbr dua beradik ni...bukan senang nk tgk zayyan dekat2 ngan adik dia...dia mmg x heran sgt ngan adik dia ni...kengkadang je dia usik2...

11 comments:

Seri Nuang Shah Alam said...

Aksi tgk TV pakai plastik tu kira OK lagi, kalau tgk kapten buat akrobatik kat bawah rak TV lagi syok... nasib baik tak terbalik rak TV.. kalau tak, naya tu

@e_da said...

ayokkk zayyan.. nak jd ultraman ke.. sue hati2 takut lemas lak...

Seri Nuang Shah Alam said...

hehehe,

anak aku suka makan kertas dan pensel warna.. hehehehehehee

Seri Nuang Shah Alam said...

@e_da,

plastik tu dah ditebok lubang supaya senang nak bernafas atau menghirup oksiden (02)

nifalnin... said...

hiks...
aku tgk dah nampak mcm hayyan jer... mcm org bulan pun ade gak... hahahahahha... baju pun dah sama dah...

fisa othman said...

huwaaaaaaaaaa bahaya nyaa tengok zayyan pakai plastik tu...aduhhhai

Amiizaa2001 said...

memang baahaya sue..balqish pernah buat dulu...terlentang jatuh sebb tak nampak jalan..sebab plastik tu kaler putih...

Cucur Kodok said...

[07:31]

Takpa, biaq la dia main plastik sampai dia puas. tapi nanti hari sabtu mesti dia tak main plastik punya sebab hari sabtu kan hari tanpa plastik.

dia mana ada duit nak beli plastik 2 kupang. hahaha...

Pisang montel said...

[07:32]

zayyan kasi signal kat hang tu suroh beli kat dia topeng ultraman / flashman / spiderman dan man-man yg sewaktu dengannya termasoklah vitamin. hahahaha...

SSulieana said...

ye mmg sgt bahaya...nmpk je dia masukkan plastik terus suh cabut...tp kejap dia buat tu...haish ngeri je kalau x perasan...

mesin rumput said...

Takpa lagi kalau plastik ada ruang udara.. maseh buleh menghirup oksigen.. jangan risau, kecuali dia masuk dalam guni.. itu terus bungkus masuk stor...