Wednesday, June 29, 2011

tolong ye wahai makcik jangan bagi susu serbuk!!!!!

huhuhu....susu serbuk tu susu tepung or susu formula la tu...kesnye masa ambik auni semalam, sorang pengasuh tu bagitau kat aku susu auni tak cukup so makcik bancuh susu serbuk, makcik ni adalah orang yang jaga auni....ooohhhh tidak!!!luluh hatiku mendengarnya...auni ni tak tentu dia kadang2 minum sikit, kadang banyak, so untuk langkah berjaga2, harini aku bawak stok lebih untuk dia...mintak2 la dia tak minum susu yang dibancuh tu, sebabnye masa balik tu susu yang dibancuh tu elok je dok dlm botol susu dia ...mcm x luak pun...

2 comments:

mama maman said...

Pengasuh tu xnak baby meragam la tuh... hhheee..:)

nifalnin... said...

wah... susu serbuk katanya...

*nasib baik makcik tu jujur bgtau dia bancuh susu serbuk...
*nasib baik berganda2 sebab auni mungkin minum skit jer susu tu...

tp kan, budak kecik ni cerdik tau.. sebab dorg tau bezakan susu ibu ngan susu serbuk...