Thursday, July 14, 2011

Adik pakai dia pun nak pakai

zayyan nampak adik dia pakai headband dia pon nk pakai jugak boleh?...hadoila kamu tu boy la sayang!geram mama tau
budak ni masa kecik mmg muka gegel...sbb masa ngandung dia aku ngidam anak pompuan kot...hahaha



***ayat zayyan pg tadi yang aku tak boleh lupa..."adoi akit ayai" kesnye main sikat mama pastu ntah camne kene kat kepala dia...dan dia bahasa diri dia ayai ye...hihi comel...

7 comments:

Mrs Nageb said...

Alalala abang nak jadi gegerl ke..huhuhuhuhu

MommyAqil said...

hihihihi..mmg comell.zayyan mcm gegirl la..hihihi...cute...zayyan dah bleh gak ckp sikit..aqil cakap one word one word je..huhuhu..

Nova_7 said...

Nasib baik Ayai... Kalo Jujai??
Aduhhh semmpuutttttt....

mar!ahaf!z said...

hensem!

nurin jazlin said...

anak zaidi nie.

sukhairy kamal said...

anak suliea ni macam hindustan sikit pon ada nie... suliea suka hindustan ke atau tidak?

SSulieana said...

hindustan? oh nehi nehi...spesis bapak dia kot...hahaha