Tuesday, September 27, 2011

kali pertama masuk kedai makan pak arab!

sekali sekala tukar menu ok gak kan...disebabkan my offismate sebok la dok sebut2 nak makan nasi mendy makanya aku pun terus la terliur nak makan walaupun x pernah makan...terus la kabo kat my asben then dia pun ok je...ala kitorang makan kat presint 15 putrajaya je...apa nama kedai dia ek..kalau x salah Mr.Kabab & Briyani...
laki bini khusyuk makan...menu x ingat plak apa nama nasik dia...

kebab dia plak mmg sedaaappp, siap ade cili !!!aku suka sangat...oohhh bila nk pegi lg ni...
 

6 comments:

fisa othman said...

menu Pak Arab ni mengenyangkan kann...hehehe makan time lapar sure licin pinggan ni...;)

Nandre The Legend said...

layan D arab cafe pon jadik la...
aku dah banyak kali pi, nanti dah jadi arab plak... arab yemen.

AMieN~7 said...

Nasik lemak pijak ada juai dak kat situ??

MommyAqil said...

Wahh menyelerakan sungguh!!aida selalu pg kat Cyberjaya..Saba' restaurant..Makann dia mmg superbb sgt!!hihihi...

myasara said...

pasni blh ckp arab la..hehe

sami yusuf said...

aku rasa belum lagi buleh cakap arab kot, sebab aku selalu makan nasik ambeng pon tak terer lagi ngomong jowo.. sitik-sitik ja.

tapi kalu hang dok Qlate 6 bulan, pastu make budu sikit, InsyaAllah kecek Qlate buleh selalu doh.


zaidi tu bukan kyusuk, tapi segan nak tengok kamera tu