Friday, October 7, 2011

Bajet apa ye?

salam...seperti yang sedia maklum, harini pada pukul 3 ptg, PM kita akan membentangkan Belanjawan 2012...hahaha....mesti ramai yang tertunggu2 kan...especially govt servant la...aku yang bukan org gomen ni pun mintak2 ada la jugak dapat tempias nye lah kan kan kan...harapan dapat naik gaji bg org gomen tu mestilah sangat2 diharapkan...boleh juga tumpang gembira dekat laki sendiri...hihihi...

Berbalik kepada tajuk...bajet apa ye...aku yang bajet cun...wakaka...nnti ade org x suka plak entry xde gambar kan...so aku letak la gambar sekeping ye....hihi...sebenarnye skrg tgh suka pakai tudung style cmni...tu yg bajet cun...jangan mare ye....

16 comments:

anie said...

hahaha..
tuannye memang cun pun pakai apa sekali tudung pun..

hopefully budget tahun ada berita yg best kan..

SSulieana said...

anie ~ hahaha tq ye...malu2 meow plak tetiba...

Amiizaa2001 said...

hehhehehhe tuannya sentiasa cun awet mudas :):)

Anamarza said...

tak de bajet2 pun , memang puan punya blog ni cun...hihih

Anonymous said...

bajet tu dgr dulu...yg pic kat atas tu memang bajet cun..hahaha... mcm dah jadik peminat blog neh pulak..kan kan kan...

Noniswara said...

hehehehe...

bajet cun ye? amboi mak dara ni... jadi model tudung sambil ambek registration nampak...

maleh nak dengaq bajet, esok beli paper, baca summary ja... senang sikit.

Anonymous said...

korang dok cakap cun..nanti dok dalam kete maunyer senyum sampai rumah..

bajet Cun said...

hahaha.. biar la dia happy sket ari neh, tambah esok weekend... senyum tu kan semanis kurma..hahaha

ppanpk said...

salam kat model tudung cun neh... salam jauh dari ipoh..hahaha.. doa moga2 ada yg terbaik la dari bajet tahun neh..

SSulieana said...

terima kaseh kerana sudi membaca entry saya...wakaka

ppanpk said...

sudi jer... dah jadi peminat dah skrg.. ngeh ngeh ngeh...

Library Kedah said...

hehehehe

PPANPk, kejor yong kejor..

itu le ropenye wei...
ate semalam sampei pukui berape?

ate, tau le pulak blog si suliana ni?

myasara said...

bonus setengah bulan gaji..pasni leh pau zaidi belikan lagi tudung camni byk2..haha

ppanpk said...

hohoho.. kedah yer... sampai kul 11 malam.. jln2 cari mkn kat shah alam.. peminat kene la tau blog uan nya...ngeh ngeh..

Library Kedah said...

PPANPk ni bukan main lagi...

org Ipoh mari ke Putrajaya hari tu ye? chewah...

SSulieana said...

ye ke org ipoh tu...terima kasih la singgah sini ye...