Tuesday, October 11, 2011

stress aku kalau mcmni gayanye....

mak budak tengah stress skrg ni...kisah nye spectra 3 kesayangan aku tengah dihantar untuk servis...untuk ibu2 menyusu tau la pebenda spectra 3 tu kan...hahaha...sapa2 pernah anta servis biasa berapa lama ek dia siap...aku punya sudah dekat 2 minggu x siap2 lagi...hangiiiiiinnnnnn!!!!!aritu kata semalam dia akan call, tp x call pun...arini aku call kata x siap lagi...lamanye...nasib baik ada pn hasniza punya medela...membantu la jugak kan...hadoiii stress!!!

5 comments:

tanpa nama said...

jgn stres sgt..x baik untuk ibu2 mcm awk..hahaha....

Seri Nuang Shah Alam said...

mahal ke benda tu kak suli?

SSulieana said...

alhamdulillah dh x stress dh...barang yang dinanti sudah dapat semula...hehehe

tanpa nama said...

ngeh ngeh ngeh..pam elektrik erk..kang kene karen laksss...

MommyAqil said...

Sabar ye sue..Kalo camtu kena selalu follow up la kan..kalo tak..diorang cam tak buat kja plak..huhuhu..