Friday, March 16, 2012

Belon Panas Ke udara Lagi

salam Jumaat semua...siapa-siapa tinggal di Putrajaya atau kerja di Putrajaya mesti pagi-pagi lagi boleh nampak belon berterbangan di udara...start semalam sampai ahad ni rasanye kalau sapa2 nak tengok boleh la datang beramai-ramai...semalam belon bentuk kek 3 tingkat lalu belakang ofis tapi malas nak snap gambar...pastu menyesal tak sudah...pagi td nampak lagi belon kek 3 tingkat tu tapi dah jauh sangat...geraammmnye...tapi pagi td sempat la ambik gambar belon bentuk pokok ...



eh betul ke pokok tu ek...ke aku silap...hehehe...atas en.zaidi yg ambik cantik jer...bawah plak aku ambik blurrr plak...memasing excited...


esok en.zaidi kata nak datang  bawak anak2 tgk...dulu masa zayyan baby pernah tengok tapi masa tu dia kecik lagi kan...so sekarang mesti dia excited kan...tapi kena datang pepagi la...lepas bangun terus mandi2 siap2 kita zass ke putrajaya...jom jom jom

6 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

nk pegi jugak esok!

eMMe said...

ramai nak mai putrajaya ni...
moh bersesak2 di putrajaya...
hehehehe~

SSulieana said...

Mrs Eady : jom jom bawak anak2 tengok belon panas...

SSulieana said...

emme : jom kasi sesak putrajaya..

israfil said...

fuyo, geng putrajaya layan belon besaq la...

sesak jalan, sesak jiwa, sesak hati....

pi pagi-pagi, jangan pi tengah hari...

The Corrs said...

jangan lupa update belon besaq ni