Wednesday, March 21, 2012

Untuk tatapan abah

Bila abah tengah stress dengan kerja, mama tau abah mesti tengok blog mama punye...so mama up kan gambar anak manja kamu ni...to abah tak mau stress2 buat kerja tu...tataplah gambar anak bujang kamu yang makin garang ni untuk hilangkan stress ye...










Dia dah mula conteng2 dinding rumah...tunggu adik pulak besar sikit lagi meriah la mural kat dinding2 tu...huhuhu...

4 comments:

GI Joe said...

wah, rambut dia dah macham askar la plak...

ermmmm semakin tinggi org muda nie.

Siti Sifir said...

hehehe.... garang ke? muka penuh prihatin je nampak

Macan Kampus said...

garang sikit macham zaidi.. zaidi kan garang, ambek gambaq jarang senyum, org serius nie...

zaidi, apa habaq?

MommyAqil said...

hihihi..Muka Zayyan dah sebiji muka abah dia kan Sue...sama..hihihi..Dah mula conteng dinding..alamak..hihih..tp biasala budak2 kan..Aqil tak berani conteng dinding sbb dia ade Mommy garang mcm singa..hihihi..