Monday, May 21, 2012

Alahai Auni Kussayang

harini masuk ofis lambat, sebabnya bawak si kenit tu pergi klinik dulu...kisahnya dua tiga hari lepas masa ambik dia di taska, pengasuh bagitau jari auni terkepit pintu grill...memang ada mcm luka sikit kat jari antara kuku dan isi dia...ingat biasa je la sebab semalam (ahad) abah ada tanya kenapa jari adik ni...la abah lupa la tu yang jari anak dara dia terkepit pintu...tapi masa abah tanya tu just lebam sikit je...tapi pagi tadi bila nak mandikan dia, aku belek2 la jari dia, sekali Ya Allah dah bengkak dan bernanah dah...adusss kesiannya anak mama...tu yang terus bawak dia g klinik...adakah sebab tu si kenit tu asyik merengek je tidur dalam 2 malam ni...ermmm tak pasti...sampai di klnik Dr. kata nak kene keluakan nanah tu...aku pulak dh cuak, tapi doktor kata dia akan bius dulu...lepastu doktor toreh sikit tempat yg bernanah tu, tapinya nanah tu tak kuar pun sebab macam x masak lg, cuma darah je yg kuar...huhuhu...meraung la si kenit tu...semoga adik cepat sembuh tau...



kat klinik pagi td...sementara tunggu turn boleh dia jalan2 pastu duduk terus kat lantai tu, suka hati dia je......haish

inilah rupa jari dia tu...ngeri tak...sian dia kalau kita pun mesti sakit berdenyut2 kan...abaikan kuku dia yang itam tu...kuku pendek sebenarnya tp dia kan sgt cargasss tu jd mcm tu...hahaha

3 comments:

eMMe said...

adoi la Auni, aunty eMMe tgk pun dah ngilu... mmg tgk auni seorang budak yg cergas, bagus laaa....aunty suke, muahs auni, cepat baik ekk...

anie said...

adus siannye....sampai bernanah....siannye...tapi still aktif nak main ok la tue...

1 first avenue said...

takpa, sikit ja tu, tadak apa-apa...
aku masa kecik dulu peronah terantuk kepala lutut kat gate pagaq besi rumah aku, masa tu aku dok atas motor, arwah bapak aku bawak motor dan lap sikit nak masok rumah, aku terlebeh sikit kaki, lalu terkena kepala lutut kat besi tu...

adoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.....