Thursday, May 17, 2012

Congrates my niece

Gambar ambik dari fb anak buah aku...minggu konvo ek sekarang ni...hari apa ntah anak buah aku konvo dekat Uitm Arau Perlis...ingat tak yang sebelum ni aku ada post entry pasal arwah kakak iparku yang meninggal tu...yang konvo ni anak dia lah...tapi tak sempat pulak dia nak meraikan hari konvo ni...aku tau mesti anak buah aku ni sangat sedih sebab baru je lagi arwah pergi...nak buat macam mana Allah lagi sayang kat dia...kalau dia masih hidup pun dia tak mampu nak melihat anak dia pakai jubah ni cuma boleh dengar suasana je la...sebabnya arwah dah hilang penglihatan akibat dari sakit yang dihidapinya...so sad!




dari kanan abang aku, mak aku dan jugak kakak dan adik kepada anak buah aku yang konvo



mak aku ni la yang syok...selalu je abang aku bawak kalau dia pergi tengok anak dia kat perlis...lagi syok dapat shopping kat padang besaq kan mak...hehehe...



Tahniah sekali lagi untuk kamu adik...sekarang dah sambung degree dalam pendidikan kimia pulak kat Uitm Shah Alam....bakal pendidik la ni InsyaAllah...takpe lepas ni konvo kat Shah Alam kami boleh datang...sebab dekat kan...hehehe

4 comments:

eMMe said...

tahniah! atas kejayaan anak buah mu Sulie..... hope arwah mak dia tersenyum lihat kejayaan anaknye...

sedih gak baca , kite sedekah Al Fatihah same sama....

SSulieana said...

emme - semoga arwah dpt mendoakan kejayaan anaknya dr jauhkan...tq emme...

alumni ITM said...

ya, aku rasa aku pernah sembang dengan abg kak sulie ni? dia ni kerja chegu tu kan?

SSulieana said...

alumni ITM - yep dia la yg masa jumpa kt rumah lepas kenduri rumah kak uda tu...hehe