Tuesday, May 22, 2012

si kenit dah jalan

salam...nak cakap yang sebenarnya si kenit aku tu dah pandai jalan tau...hehehe kiut sgt tgk dia jalan...dah la kecik menik2 je orgnye kan...gerammm aku...setahun 3 bulan baru pandai jalan...lambat sebulan dr abangnya...tak kesah la lambat pun janji anak aku boleh jalan dah...hahaha






tengah mem'balance'kan diri

suka gambar ni...3 org kesayanganku...

macam terer sangat dah...steady la dik !





3 comments:

~aYu~ said...

dah pandai jalan ekk.. anak ayu yg 2nd tu dah setahun 2 bulan nak jalan kena pimpin tgn dia.. lambat betul dr kakak dia yg 11 bulan dah berjalan.. hikhik

khalifah arab said...

aku perasan banyak gambaq suliea ni, zaidi mesti pakai t-shirt hitam tu hahahahahahahaahahahaaa.....

setiap budak ni lain perkembangan dia, ada yang lambat cakap, tapi cepat bertindak, ada yang bising tapi tak reti nak jalan lagi, begitulah dia...

amir mahboob said...

bukan main si kenit ni ye...