Wednesday, June 13, 2012

Breakfast untuk pagi ni

sejak bulan ni kami dah tak breakfast kat luar dah...bosan lagipun mau lebih jimat.daripada aku bagi duit tu kat mamak baik la aku buat breakfast sendiri kan...haa baru la ko nak sedar diri ek!hahaha...yang sebenarnya malas nak bangun awal buat breakfast...hahahaha...ok la tu kan bagi la suami makan dari air tangan isteri...kan lebih afdhaaallll gitu...harini zaidi request mau makan sandwich...tapi bukan sandwich yg ade...ada daging burger makan dgn roti pun sedap!









***esok apa plak menu ye...roti dgn telur pun sedap gak kan...roti lagi?syg x kesah kan...hihi

5 comments:

MommyAqil said...

Wahh sedapnya..lepas ni buat nasi goreng plak ye sue..hihi..Aida pon suka buat roti jgk...hot dog+telur..sedap jugak...

SSulieana said...

MommAqil-jangan mengidam tgk makanan ni sudah...hehehe

Nina Karina said...

hot dog + telor -===wow, leteh jugak makan benda ni,

sulie, goreng cendawan atau ikan bilis pun ok jugak.. syg mesti suka la.. wa cakap lu..

MommyAqil tu mesti nak mengidam lepas ni, atau pun pagi esok dia terus buat.

bagus jugak makan pagi ni, tengah ahri dah tak payah makan dah, minum ayer saja, atau pun makan oat dengan susu. amacam, buleh tahan tak?

anie said...

wow meriahnye breakfast...
mmg xpenah buatfast..sebab gie keje dulu...alasankan..padahal malas nak bangun awal..
bila la boleh rajin cam sue ni..;)

puaka bunga tanjong said...

anie,

mungkin bila ada suara yang membisikkan kat telinga tu nanti, mungkin la kot...hahahahahaahahahaha

ngeri ngeri