Thursday, June 21, 2012

lagi lagi gambar auni kat kampung

tak habis lagi cerita kat kampung ye...ala bukan ada cerita sangat pun gambar je yg lebih...jadi marilah tengok gambar ye...semua gambar kat bawah ni hasil tangkapan anak buah aku...




Auni n Auntie...muka dah nak sama cuma auni xde tahi lalat bwh mata je mcm auntie kan...kita doakan auntie cepat2 dpt baby ye...tahun ni dh masuk 3 tahun kakak aku ni kahwin...tapi masih belum ada rezeki...InsyaAllah coming soon k....





kenapa masa ni mama tgk kamu mcm ayu je dlm gambo ni...hhihi...si abang kat belakang tu tgh merewang!





bila masa ntah diorang ambik gambo ni...elok pulak dia dgn topi besar tu...tapi muka mcm nak nangis...oooo depa buli adik ek!




syomel tak crocs angry bird saya?




terselit lagi gambo masa kenduri...tetiba rasa mak buah lagi muda dari anak buah...hehehe...perasan!




uwaaaaaa....tgk lah...masa tgh melalak ni pun sempat lagi depa snap gambar...

3 comments:

eMMe said...

Salam Sulie, oh ur Kakak ke? ingat ur Adik... hehehe.. saya doakan Kakak Sulie cepat dpt baby...InsyaAllah Amin....

SSulieana said...

emme - ye la mmg semua igt su kakak dia adik...huhu

ipod nano said...

hehehehehe kakak sulie tu budak ITM jugak, dia ambek Insurance...
dan dia dah jadi junior aku satu sem masa tahun 1996 tu... lepas tu sambong BBA...

laki dia adalah classmate aku hahahahahaha, kira kami nie ada hubungan seitm dan seinsurance la...

tengok-tengok sulie kerja kat sini, pastu sembang-sembang rupa-rupanya kakak dia adalah kawan aku... begitulah cheritanya...