Monday, July 16, 2012

susah hati

takde mood nak update blog...sedang susah hati...sebab apa susah hati? sebab aku rasa badan aku dah naiiikkkkk a.k.a gemssss....hahahaha...mengades aku kan...tapi betul la...kisahnya pg td aku dh iron baju kurung moden yang selalu aku pakai...sekalik ketat kat m**tot...tak boleh pakai...aiyoookkk...selalu ketat sikit je...harini plak ketat banyak....huhuhu...adakah kesan suntikan depo provera (perancang kehamilan) dah nmpak keberkesanan nya iaitu boleh menaikkan berat badan...ke sebab auni dah kurang menyusu...malam je aku menyusukan dia sekarang ni...oohhhh tidak...orang lain mmg tak kan nampak aku gemuk...sebab nya aku bukan gemuk secara mendadak...aku je yang boleh rasa...byk baju dh ketat...last timbang masa bulan 6 berat aku 46 kg...oiiit baru 46 kg tu pun nk kecoh ke...45 kg pun aku rasa dh berat bagi aku tau, kecuali kalau aku preggy la...tu kes lain...ntah berapa la berat aku skrg ekkk...eee takut nak timbang...nasib baik minggu depan dah puasa kan...boleh diet!hehehehe...sekian

2 comments:

anie said...

gemuk ke..xdelar...baru 46kg ..yang anie double2 da..huhuhuhu..sampai kena tegur dengan mak..nape gemuk sgt ni..nnt baju raya xmuat...huhuhuhu.
nasib nak pose kan..sama2 kite diet k....

Seri Nuang Shah Alam said...

betul tu kak sulie, lebih baik hang diet balek, kalau tak rugi la baju yang vogue-vogue tu, takut tak buleh pakai.. nanti ketat sangat pon susah jugak...

hang kena buat sesuatu ni sebelum dia melarat macham awan larat takut tak larat nanti...

cepat bertindak kak sulie, ambil tindakan segera.