Tuesday, August 7, 2012

anak dara ku berusia 1 Tahun 6 Bulan

kejap je masa berlalu...Auni Damia nama diberi sudah berusia setahun enam bulan...Alhamdulillah walaupun dia seorang budak yang sangat halus tapi dia sangat lah cergas dan aktif, kalah si abang tau...lama dah tak timbang berat dia...tunggu cucuk la nanti...ntah sampai 8 kg ntah tidak...susah betul nak naik berat dia tau...bukan tak bagi dia makan...kuat makan lagi ada budak ni...x pe la dik kecik2 kan comel macam mama...uhukssss...sekarang masih lagi menyusu badan...masih ada rezeki dia...cuma tak fully je...banyak cakap...contoh ma-mama, pipin-upin upin, bek-bird, zayyan-yaya, bobobo-boboboi...yang banyak lagi dia merepek la sorang2...hehehe...




gigi baru ada 7 batang...4 atas dan 3 bawah...

masih setia dengan nyonyotnya...


aksi rempit bersama tiger..sian tiger tu dik jadi mangsa...hihi

6 comments:

~aYu~ said...

kejap je kan anak-anak ni dah besar. sebaya dgn anak saya..

Tropicana Twister said...

ye ke ayu?

macham tak percaya kan...
masa berlalu begitu chepat sekali, tanpa disedari umur akan meningkat dengan kelajuan angin yang menderu bagaikan tsunami dan twister.

Twister tropicana sekarang dah jual RM 8.00 untuk dua botoi..

auni yang kecik ni, akan jadi ketu nanti ni, kalah abg dia nanti... sulie pon buleh jadi ketua jugak... nanti bagi peluang kat sulie.

anie said...

cepat je da besarkan....rambut pun da panjang....

eMMe said...

geram la same kamu Auni, aunty eMMe rasa nak geget je, hahaha!
sori Sulie, ade ke nak geget anak org, hahahah!

pst: Sulie, ade tak gi Pej Pos , Alamanda Jumaat lepas, cam muke Sulie, Sulie pandang Me, cam kenal, tapi takot nak tegor,
ada ke? heheheh....

eMMe said...

Sulie, sebab org yg saya nampak iras Sulie tu dok ushar saya jew, kot2 la blogger kan.. ceh! bajet fofular kite ni, heeee~

Serious geram same ur Auni...kalo jumpe ni, nak gigit tgn dia la.. n pipi dia yg agak gebu itu, heheheh~

poko hijau said...

amboi glamer nampak eMMe ni...

nak gigit auni ye? janganlah gigit, picit ja hidung dia...

sulie ni masa kecik-kecik dulu macam tu muka dia, nak tengok sulie masa kecik, tengoklah auni...hehehehe

kalau betui tu, betui la tu... sulie ni rajin jugak jalan-jalan kat alamanda tu, dia cari idea untuk kerja seni dia.. kan kat depan rotiboy ada pokok hijau tu, dia suka lepak situ... cari idea..