Monday, September 24, 2012

haritu kami laki bini cuti...

hah malas nak pikir nak letak tajuk apa dah...kisah ni masa hari jumaat lepas...aku ambik cuti sempena malas...tetiba ada sorang tu tau aku cuti dia pun sebok nak cuti gak!!!haish suka hati kamu...apsal suka jeles kalau aku cuti ntah!tapi suka je kalau dia pun cuti...boleh Dating!


pagi2 lepas hantar anak2 kat taska kitorang terus menuju ke kedai mamak untuk breakfast...harus lah hantar anak2...kata nak dating kan...abah pulak tak agak2 nak breakfast kat putrajaya...ingat kalau dekat2 ngan umah aku malas lah nak mandi...kalau dah nak ke Putrajaya la gayanya ingat dia nak bawak aku kalau aku x mandi...nyampah tau...ingat cuti nak la mandi lambat sikit kan...nan hado nya...


makan kat mamak terowong...dari dalam kereta laki bini dah siap2 pikir nak makan apa...yup! sorang satu order tosei...






tadi dah order sorang satu tosei...tambahan plak maggi goreng...share! breakfast sambil laki bini sembang2 pasal masalah dunia...





lepas breakfast balik rumah....kemas2 sikit apa yang patut...santai2 kejap...tido sementara tunggu zaidi balik dr solat jumaat...pukul 3 keluar lagi nak cr makanan...lapo gila masa ni...teringin makan kfc...ambik set mini bucket...5 ketul ayam laki bini ni melantak!...Alhamdulillah kenyang muak sampai ke malam tak makan dah...





masa ni x ramai org tu yang zaidi sanggup tolong ambik gambo aku...kalau ramai org jangan harap dia nak!






sebelum ambik anak2 pulang ke pangkuan kami...teman zaidi potong botak rambut dia...aku tak suka dia botak...tapi suka hati kamu lah!

2 comments:

Ayu Ayunie said...

sekali sekala best gak kan biler dedua cuti. leh spend time sama-sama dating-dating.. hehe..
makan je kejenya yer..

rumput panjang said...

syoknya cuti sambel makan-makan...

alamak, abg zaidee dah kerat rambut nie.. apa cherita ni?