Thursday, September 27, 2012

Lunch @ Kelab Tasik Putrajaya

Salam...tetiba dah petang baru nak update blog la kan...ye la citer pasal lunch tadi mestilah ptg baru sempat update kan...eceh...sebenarnya hari ni bos saya cuti...syyyyy!!!!hahaaa...hai bos!

lunch kat tempat mahal sikit harini sebab sempena meraikan salah sorang staff dah last day harini...dapat kerja tempat lain...so sempat la aku ambik gambo...tapinya gambo aku je yang ade...hehehe...




Muka tak senonoh tuan punya blog...konon gemuksss hahaha



Ok ni senonoh sikit ye...lapo ni sebenarnya



tu dia x menyempat2...napa tgn aku nmpak jauh beza ngan muka erkkk...



ayor oren



chicken chop



kailan ikan masin



nasi ngan ikan sweet sour



nasi ngan green pepper beef...ye ke...ntah...hehehe...








6 comments:

NrlAidaHml said...

Wahh..menu suma sedap2..terliur tgk..hihihi..hy Sue..lama tak jmpa kt arena blogger ni kan...hhuhuhu...

kawan sulieana said...

itulah warna sebenar sulieana, yang muka tu dah dimake-over kan... heheheheheehehehehehehehehehee

nifalnin... said...

hadoi..
dah le perut aku lapor skang ni
ko dok pi tayang makanan pulak
tp aku suke la kailan ikan masin tu
dap dap...

*ade x makanan bwh seploh hengget... hahahahhaha...

eMMe said...

Salam Sulie, yg kat Persint 8 tu ek, kalo kat opis Me Presint 5, Maritim Putrajaya, kat situ pun ade tempat makan, harga dia, mahal dari biasa la, selalu2 idok le... ade la 2 kali gi.. sesekali makan western food, mmg layan.. sume alar carte, takde lauk2 utk makan nasi campur time lunch la...

BTS said...

huh ,,,sodapnyaaaa...nice photo jugak

KiddoZoom said...

Salam perkenalan daripada KiddoZoom.

KiddoZoom menawarkan sumber inspirasi kepada ibubapa yang ingin menjadikan anak mereka sebagai jurugambar rasmi keluarga anda.

Pelbagai produk digital kamera yang sesuai untuk si kecil anda.