Friday, October 5, 2012

Dapat Hadiah dari Contest Dumex Dugro

Inilah berita yang aku nak share...hihi malu sebenarnya...semalam baru dapat tahu bila aku bukak FB Dumex Dugro...Alhamdulillah First time aku join contest...tersangkut pulak nama aku dalam list pemenang hadiah saguhati...hehe jadilah dapat hadiah saguhati je maklumlah first time kan...aku join pun sebab hadiah agak lumayan...


Hadiah Utama : sebiji kereta Grand Livina(bertuah sungguh badan sapa yg dapat kan)
Hadiah Saguhati : 35xSamsung Galaxy Tab & 100xRM1000 Voucher Courts

*
*
*
*
                                                                   


Aku dok berangan dapat galaxy tab, tp x de rezeki...Dapat voucher RM 1000 pun dah syukur sangat kan...sapa nak bagi sampai seribu tu kan...tak pikir lagi nak beli apa...apa2 pun Alhamdulillah...

3 comments:

geng Mydin said...

ya, 1000 banyak tu.. buleh beli susu macam-macam banyaknya...

eMMe said...

Tahniah! rezeki Allah...

geng saloma said...

eMMe,

apa lagi, try la masok peradua nie..