Friday, November 23, 2012

oh mataku

Salam hari jumaat kepada anda semua...esok cuti yeay!..sebenarnya nak cerita pasal mata aku ni ha...dah dekat 3 minggu mata kanan belah bawah asyik la gerak2...aku dah rimas sangat ni...biasa kalau mata gerak-gerak ni kan ada tanda2 tertentu...ye itu semua kebetulan, tapi kalau mata belah kiri yang gerak-gerak mesti aku nak menangis...betul aku tak tipu benda ni dah berlaku bertahun2 kat aku...aku menangis mesti sebab ada perkara yang mengguris hati aku...eceh...macam mana ye...ada tak cara nak menghentikan mata gerak2 ni...rimas sangat tau...Ya Allah mintak dijauhkan la segala perkara buruk berlaku kepada kami semua...Aminn...
ok la lupakan cerita pasal mata...nah aku jamu mata korang dengan gambar si kenit ku ini pulak...hehe

*
*
*
*
*




masa ni kami jalan-jalan dekat Tesco Bandar Bukit Puchong yang baru bukak...eh dekat tesco ni ada jual air chatime tau...boleh la cuba bila2 nanti...



5 comments:

~MommyAida~ said...

Tula..baru perasan Tesco tu baru bukak..selalu pg klinik kt KK bt 14 mesti nampak signboard tesco bdr bukit puchg tu..Wahh Auni dah jadi anak darala..comel!!

Semoga takde benda2 buruk yang jadi ye Ssu..

SSulieana said...

aida...biasa la tempat baru bukak je kita pun nak pergi la jugak kan...hehehe

lipas kudong said...

mata gerak tu sebab nak jumpa org jauh tu beb...

myasara said...

ha,nak jumpa aku la kot..e aku yg nak jmp ko..maklum le dah cuti sekolah ni..hehe

anzalna said...

oooooooooo kawan kak sulie nak jumpa rupanya. myasara ni