Monday, November 26, 2012

Sana Sini Crepe Durian...

sekarang memang tengah femes orang makan crepe durian ni kan...siap boleh buat sendiri lagi...aku tengok resepi dia pun simple je nak buat...suka tengok crepe durian ni...gebu je, lagi-lagi yang kaler kuning tu kan...
taaapiiiiii aku ni bukan penggemar durian dan x suka pun makan durian...hehehe kami laki bini sama je tak suka durian...bukan la tak boleh makan langsung, makan tapi tak berapa nak gemor le...zaidi pulak tak suka makan alasannya bau dia...ha elok la tu dua2 tak makan durian kan...sehati sejiwa...ececeh...so tengok je la orang makan crepe durian ni kan...

3 comments:

durian tunggal melaka said...

selamat selamat, kalau tak kak sulie mesti nak cari durian la tu...

~MommyAida~ said...

Laaa ruginyaa Ssu..tak mkn durian..sedapp woo..aida preggy pon gigih dok mkn lagi..heheee

kutu belahak said...

preggy memang la mengidam nak makan macam-macam.. kak sulie tak preggy... dia makan Prego ja...