Tuesday, December 18, 2012

@ 1 tahun 10 bulan

salam 
meh sini tatap wajah anak daraku yang demoks ni..hahaha...dah besar la adik ni...sekarang dah pun setahun 10 bulan...lagi 2 bulan lagi nak masuk 2 tahun anak dara ni tau...suka cari pasai ngan abang, suka nak suruh mama dia nyanyi...hehe...suka ngajuk apa orang cakap...sekarang dh pandai nk pakai suar ngan baju sendiri...suka merajuk sambil guling2 tu memang habit dia kot....huhu


4 comments:

~MommyAida~ said...

alahai ayunya auni ni..mcm ank dara sungguh..comel...tapi muka dia dah lain sikit dr abg zayyan kan sue..mungkin lebih ikut abahnya kot...

nifalnin... said...

adik uni...

muke bulat
mata bulat
pipi bulat

comeyyyyy jer... geram acik nih...

yeay.. sumer dah bulat2...

sulie, aku rs ikut muke ko ms kecik2 dulu la... ko kan bulat ms kecik2 kan... heheheheh...

anie said...

da lama xtengok nudak kecit nie...da besau da...mata dia pun besau...comel la...geram tengoknye

anzalna said...

kak niza pun bulat jugak. hehe

demoks tu apa dia kak suli?