Wednesday, December 26, 2012

dapat jugak beli kain

Salam semua...korang semua tak cuti ke? dekat ofis aku ni dah sunyi dah sebab ramai yg tengah habiskan cuti tahunan straight sampai la tahun baru nnti...aku tahun ni x dapat la nak cuti mcm tu sebab cuti pun tinggal ciput je...28 dan 31 ni aku cuti gak...abiskan saki baki cuti yang ada...yahuuu nak balik kampung sebab anak buah nak bertunang...

ok la ye berbalik kepada tajuk...semalam cuti krismas akhirnya baru la dapat pergi cari kain pasang nak buat baju...kat mana lagi kalau bukan Jakel kan...kan jakel tengah buat gila2 punya sale kan...dah berminggu2 la aku ni dok berzikir kat telinga en.zaidi bila nak gi jakel ni...akhirnya semalam baru boleh pergi...Alhamdulillah dapat juga merembat 5 pasang kain...harga pun bagi aku sangat berbaloi2...tinggal sediakan duit je la...



siap dapat beg dari jakel lagi...saya suka, saya suka



Inilah hasil rembatan itu...dua dari kiri tu...japanese cotton...harga 2 pasang RM100...best sebab biasa japanese cotton ni harga dalam RM80 sepasang...yang tiga lagi tu washable silk, 3 pasang RM100...kain dia cantik...tapi korang jangan gelakkan corak2 kain ni ye...jujur yang aku ni x pandai pilih...

kebetulan masa pergi beli kain ni aku pergi sorang2 je, sebabnya zayyan dengn auni tengah sedap tidur dalam kereta, parking pulak penuh dan Ariani sebelah kedai jakel ni pun buat sale jugak, memang susah la parking...so abah dengan anak2 tunggu je dalam kereta...serius korang kalau pergi memang akan rambang mata tak tau nak pilih...so sape2 nak pergi tu ada masa lagi sampai hujung bulan ni..sediakan duit banyak2 ye...berbaloi jugak kalau nak beli untuk raya tapi macam awal sgt la pulak kan...hehe...

7 comments:

anie said...

tu dia sampai 5 pasang...tapi memang berbaloi2 kan...
sumer hasil rembatan tue cantik2 la...ni nak buat gak la zikir kat hubby anie pulak la..hahahah

~MommyAida~ said...

hihih..mmg berbaloi kan..harga pon tak mahal sangat..cantik la yg su pilih tu,kalo dah jadi baju, mesti lagi cantik..hihihi..aida kain pasang yang tak berjahit pon banyak lagi..tunggu lepas pantang nanti baru nak jadikan baju...

SSulieana said...

anie - su dah lama sgt x beli kain pasang, tu yang naik hantu sampai rembat sampai 5 pasang...hahaha...ha kalau ani nk zikir kt hubby ani kena mendayu2 la skit...bg dia cair...hehe

SSulieana said...

aida - memang berbaloi la...biasanya kan kalau beli kain selalu kena komen ngan husbd kata mcm org tua la apa la...hehe...x pe mmg tgh preggy ni xde nafsu sgt la kan nk membeli, tunggu lepas habis pantang la kan...dah beli kain ni terpikir plak habis duit lagi nk anta tempah...hahaha

:: Mrs.Eady :: said...

cantik!

SSulieana said...

mrs Eady - Tq!hiks...

kurun ke 13 said...

fulamak pi Jakel la... layan