Thursday, December 27, 2012

kami @ Mcd & Happy New Year

selepas membeli kain aritu kami singgah tesco jap pastu ingat nk lunch kat tesco tapi xde plak mcd...kfc ada la tapi aku sekarang kureng skit la ngan kfc ni...better lagi mcd kot sbb nak makan prosperity burger...hehe...

*
*
*
*
*






 
muka adik lagi tembam dr si abang...




abang mkn ayam adik mkn fries...adik tu mmg gila kentang...byk betul dia mkn sampai dua kali sendawa masa tgh mkn tu...




oloh sopannye anak mama sorang ni makan...hiks...ingat nk letak adik dlm babsy chair tu, sekali si abang plak yg beria nk dok situ...sabar je la...

Esok aku dah cuti, nak setel keje yang ada pastu nak clearkan segala2 sampah sarap atas meja ni, nanti masuk kerja dah masuk tahun baru kan...semangat pun mesti la mau baru...eceh..nampaknya ini la entri terakhir untuk tahun 2012 ni...InsyaAllah panjang umur kita jumpa lagi di tahun 2013 ye...Untuk Semua aku nak ucapkan Selamat Tahun Baru 2013!!!

2 comments:

~MommyAida~ said...

selamat tahun baru 2013 Su!!wahh adik nampak makin comeyla..ayu je ikat rambut cenggitu..hihi..aida pon kureng dengan KFC ..lagi ska Mcd..

dusun tua said...

amboi makan McD nampak...