Friday, January 4, 2013

Auni jumpa monyet!

salam Jumaat yang mulia semua...

sebelum balik kampung minggu lepas, sempat la kami mengisi perut dulu kat kedai makan area rumah..sampai2 ada monyet ko...hehehe...monyet ni siap pakai suar ngan baju lagi...memang tuannya bela dia mcm anak la kot...macam2




nampak tak monyet tu? siap kene ikat sementara tuannya mkn...




ok jugak la ada monyet tu...budak2 khusyuk tgk monyet dan kami boleh mkn dgn tenang...hehe





2 comments:

~MommyAida~ said...

hihi..umpan auni supaya mkn lebih fokus ye Sue..ayunya lah auni ni..nak pulak dia sanggul rambut kan..setengah budak taknak..

nubhan said...

anak aku pon dulu aku ikat jambui kat puncak tertinggi.. dah macam bunga kembang. hehehehe

monyet tu adalah sahabat manusia, tu sebab dia pakai baju...