Monday, February 4, 2013

Alhamdulillah semuanya dah selesai

Assalamualaikum...fuhhhhh!!!!!! Lama sungguh tak update diari kesayangan ku ini kan...biasalah penyakit M sudah menyerang...haish ok ok tak mau malas2...hiks...Sebenarnya nak bagitau yang kami sudah berpindah rumah secara rasminya pada hari rabu malam khamis lepas...

Kebetulan hari rabu malam khamis tu PIL aku datang dari kedah, so malam tu terus la kami semua tidur rumah baru...nasib baik la ayah mertua aku bawak sekali benda2 yang untuk pagar rumah atau pendinding segala bagai, semoga Allah melindungi kami sekeluarga, ...maklumlah rumah orang x pernah duduk kan...Alhamdulillah malam tu anak2 semua tidur dengan nyeyak sekali, mintak2 malam seterusnya pun begitulah kan...

Penat nak pindah rumah tu usah cakaplah kan...walaupun barang tak banyak tapi letihnya terasa sangat...abah la yang paling bekerja keras bab2 angkut barang dari rumah lama ke rumah baru...Terima kasih ye buat en.abah...hehe...nak mengemas balik barang tu pun satu hal, aduhai malasnya...nasib la rumah kami comel je...kalau rumah besar mmg x larat la kan...buat masa sekarang ni rumah mmg xde perabot...kosong...meja makan, sofa, katil semua tinggal rumah lama untuk penyewa yang duduk rumah tu...nanti2 lah kalau nak beli pun kan...

itu je lah nak ceritanya pun...




Budak ni kan, orang lain duduk atas kerusi, dia sorang duduk atas meja sambil bersila minum milo ais...sabar je la...dia nak kesah apa kan...masa ni pergi bawak tok ngan tok wan jalan2...nmpak tu tok wan dok kat belakang...eh eh esok budak kenit ni dah masuk 2 tahun tau...hiks

3 comments:

mat siam said...

tahniah karna sudah pindah ke rumah yang lebeh rendah, senang nak panjat.. tak la tinggi sangat, kalau org perak kata, kalau dok rumah tinggi ni, bercinta nak turun balek.. aduhhhh...

ambek la view dari rumah baru plak...rumah lama dah ada view...

Adam Haqimi said...

yeay..pasni blh gi rumah baru mak ngah..

~MommyAida~ said...

Wahh dh pindah rumah baru.. tahniah..tp mmg ban pindah rumah ni,aida pn mls..klo bole nk pindah skli je..mls nk smpn brg..lps tu nk punggah blk..mmg kja yg sgt leceh.hihi.