Thursday, April 4, 2013

Abah Mithali ke?

Zayyan kalau balik dari taska mesti nak makan lagi...rasanya dekat taska diorang bagi makan last pukul 5 ptg...pukul 7 lebih kadang2 tu mintak nasik, memang abah standby beli nasi kat dia, nasik ngan ayam goreng...tanya dia kat sekolah tak makan ke?...dia cakap makan...tapi zayyan memang dia dari baby sampai besar memang senang makan nasik...tapi badan je tak besar2...ikut mama la ni...hiks...adik pulak sekarang kurang makan nasik...susu je sebelum tido 2 botol...kenyang susu je la ko dik...peel anak-anak pulak kalau makan nasik kena abah yang suap...ha tu yg tajuk abah mithali tu...haha...depa ni takut sikit ngan abah...kalau mama yang suap si abang suka main2, adik plak kalau nampak mama pegang pinggan memang dia pon sebok nk pinggan tu jugak...apa pon x boleh...


tu adik tengah pow lauk ayam kat abah...



yg ni plak adik tengah merajuk sebab abah lambat sgt bagi lauk...haha

1 comment:

~MommyAida~ said...

hihihi..macam2 peel anak2 kan..yang penting diorang nk makan nasik..mcm Aqil..ya Allah mintak ampunn la klo makan nasi..macam mkn racun je gaya nya..huhuhu..tu yg risau tu..