Tuesday, April 9, 2013

Ke GM Klang le kita

Sabtu lepas kami berjaya terjah GM Klang...ini kali kedua aku pergi, GM Klang dh pindah ke bangunan baru...sebelum ni pergi masih bangunan lama...suka pergi GM Klang ni sebab banyak pilihan untuk beli baju budak2...pergi sini pun sebab nk borong sleepwear untuk anak2...kesian anak2 baju tido semua dah singkat especially si adik...hiks 


Pergi bawak zayyan je, adik tinggal kat taska...tengok tu bukan main lagi, siap pegang beg plastik shopping...adik kena tinggal kat taska...x leh bawak dia, nnti apa pon x boleh...



baju yang sempat dirembat...


Tujuh Pasang Sleepwear baby gap...4 untuk adik 3 untuk abang...beli 6 pasang harga selai jatuh rm 16.00, kena pandai pilih, ada kedai lain jual lagi mahal...dpt satu yg kaler marron tu rm 10.00 je...



ini pulak kat kedai lain...baju basahan untuk zayyan...pakai jalan pon cun gak ni...selai RM 8.00 je...kain dia lembut je...



Sempat beli jeans untuk adik ngan abang...kat kedai ni pon best beli 3 barang dapat la harga borong, tambah lagi satu baju untuk adik

Seluar dalam untuk anak2...haha suar dalam anak2 boleh le tunjuk kan...
Kalau membeli kat GM ni kena rajin tawaf...dia lebih kepada sapa nak beli borong...so memang akan rambang mata kalau pergi GM ni...

4 comments:

eMMe said...

bestnye shoping barang anak2...
GM tu....ape?

Ssulie, nak tgk gmbr je ke?
mai la tgk twin secara live, heee~

Liza Othman said...

bestnye memborong :)
GM klang ni sama cam kat KL ni kan? (namanya GM juga kot kalau tak silap)..

tapi nak tawaf bangunan bertingkat2 tiap2 tingkat memang letih. confirm takleh bawak anak2 kecik :)

SSulieana said...

emme - jom shopping baju twin :)

Liza Othman - ye kak liza sama je...mmg x leh bwk anak kalau betul2 nk shopping...hehe

~MommyAida~ said...

Tula Sue..ramai orang kata best pg GM klang ni..aida pon teringin n tak pernah smpai lagi..huhuhu..banyak shopping tuk adik n abg..msti diorang happy kan..hihih