Friday, April 12, 2013

KFC Baru...

Tak tau la pulak sekarang kfc ada menu baru...aku ni lemah sikit kalau ada menu baru, tekak ni dah terbiasa dengan yg biasa tu kan...sapa2 nk cuba boleh la...apa nama dia ntah x tau...korea crunch ke apa ntah...boleh la pedas2 manis sos dia tu...

3 comments:

~MommyAida~ said...

aida pon tak minat yang baru2..suka yang lama2 je..setialah kata kan..chewahh..hihihi

amy suhaiza said...

yang lama jugak sedap, bukan yang spicy, yang regular tu.

tapi kalau nak try yang baru pun tak salah, kita dah ada pengalaman, senang nak komen atau berkongsi maklumat dengan org lain.

macam kak sulie dah ke setia eco mall tu, dia dah boleh cerita kat kawan-kawan macam mana keadaan dia. tak gitu kak sulie nye?

ada org dah ke Legoland, mesti dia dah bole cerita balik pengalaman dia sepanjang lebar yang boleh perjalanan dia ke sana hahahahahahaaa...

Ini merupakan sumber primer yang boleh dijadikan sebagai rujukan apabila membuat kajian mengenai sesuatu subjek.

eMMe said...

prefer original receipe...hehehe...

KFC ........... tetibe perot berkeriukk.. lapar la.. cepat lapar kan SSulie kalo menyusu badan ni kan...