Wednesday, April 3, 2013

Nasi + Gulai Kawah Kedah di Pasar Tani Putrajaya


Setiap kali hari selasa dengan jumaat memang selalu kami berdua pergi pasar tani kat putrajaya tu...pengunjung setia jugak la kami ni...makanan feveret  en.zaidi adalah gulai kawah dia...terbaik la...kami berdua memang suka makan terus kalau kat pasar...maklumlah dah kebulur beno...hahaha

Satu Set ni cuma rm 5 je...kenyang!



Lama x tepek muka sendiri...kasik laluan jap yer...muka pucat lehsi....haha...layanzzz...



IKLAN JAP!

Sapa mau order ini barang, Maixara C + Slim Look bagitau na murah sajer...
 sms@012-687 2344

5 comments:

~MommyAida~ said...

hihihi..nmpak gulai kawah tu pun mcm mengancam kan Sulie..hubby aida pon suka gulai kawah tau, rupanya makanan org kedah kot..hihihi..pucat tak pucat sgt la..tang kening yang mahal tuu..hihih

SSulieana said...

aida kening i memang mahal...dan mmg x dapat la kalau nak beli...haha...

amy suhaiza said...

tu yang takot tengok tu..

amy suhaiza said...

tu yang takot tengok tu..

amy suhaiza said...

pucat pasai dok lama sangat dalam air-cond.

gulai kawah kat presint lapan pon ada juai.. mai cek mai cek mai