Monday, May 13, 2013

ada budak tak sihat,so mama e.l la hari ni

selamat pagi uolllssss....ish ish syok nye la org lain sibuk bekerja aku plak dok rumah santai2...hehe...alkisahnya petang semalam si budak zayyan ni demam la pelak...pagi tadi pukul 5 tgk2 panas lagi badan dia...so decide e.l saja la hari ni...ermmm dah bagi makan ubat tu ok la tu...

perut lapo x makan apa lagi ni...stok makanan kat dapo pon dh xde...ada jugak kang bawak budak demam ni pegi makan MC D...kikiki...

ok la..selamat bekerja la korang ye...(makin kureng la annual leave haku...huhuu)

3 comments:

eMMe said...

moga zayyan cepat sembuh..Dik Auni mane? jgn nyangkit dah le..
my twin pun tgh demam, dari Jumaat, hope twin sihat... makin sihatt dan kuat leh tahan kali ni, Me pun rasa cam tak sihat...

amy suhaiza said...

syoknya ada internet kat rumah, boleh berinternet sambil cuti ni. syoknya.

abang zaidi tak cuti ke?

takpa, bilangan cuti tahun depan ada lagi.

~MommyAida~ said...

xpe sue, keja gomen banyak cuti..hihih..ala Zayyan tak sihat ke?semoga cepat sembuh ye sayang..