Thursday, May 9, 2013

Cerita Melaka yang tak habis-habis

hai hai hai...malas nya  malasnya...ok ok ini entry terakhir cerita pasal Melaka...hehehe...lately agak kebizian melayan pelanggan pasal Produk yang tengah Hot ni...Aura White la derrrr...Alhamdulillah ada yang order sampai 3 jar sekali terima kasih semua...hehe...jom tengok gambar kat Melaka sebelum balik kl haritu...tapi x sempat pergi mana pun cuma naik bot kat sungai Melaka je...






Zayyan manyak senyum, adik baru bangun tido tu














ayu x saya posing...hehe
itu je la nk cerita...hoih nak menaip pun malas ni...

2 comments:

amu suhaiza said...

wah, dah naik river cruise nampaknya...

cherita pasal PRU13 takda ka kak sulie? nak tau jugak macam mana kawasan zahid hamidi dan pendang?

~MommyAida~ said...

alahai Zayyan..comelnya awak senyum cenggitu..terpikat auntie..adik plak, as always, ayu n cute!!