Wednesday, June 5, 2013

Pakai Shawl

Assalamualaikum sahabat2 Alam maya...

nak kabo...hari ni aku pakai shawl bunga-bunga...aku rasa dah macam pokok bunga bergerak pun ada jugak dah ni...haha...aippp!!!





Bye Bye!

6 comments:

mama maman aka yana said...

Cumil shawl.. kiki.. kebetulan.. kita pun pakai shawl arini.. :)

tp kita pakai comot arrr.. tak reti pakai la.. kiki

amy suhaiza said...

takpa, belajaq la lagi supaya pandai pakai shawlin tu....nanti lama-lama pandai la tu. macam org bawak keta, mula-mula slow ja, lepaih tu, bukan main dia ya...

haha

anie said...

tanya sama pokok apa sebab goyang..kikiki...
comel je pakai corak apa pung...

amy suhaiza said...

kalau pakai corak African ok tak?

the legend said...

Shawl = Shaolin Soccer

~MommyAida~ said...

Syomelnya Mama Zayyan n Auni ni..rasa cam muda remaja je kan..hihihi