Thursday, July 25, 2013

Berbuka Puasa menu Nasi Ayam

Salam semua

eh kejap je kan dah 16 ramadhan hari ni, pejam celik kang dah nak raya pulak dah...hehe Alhamdulillah aku masih berpuasa penuh lagi...syukur 

ni sebenarnya nak cerita aku buat nasi ayam sabtu lepas, kebetulan member ofis datang nak berbuka sama2, diorang yang request nak aku buat nasi ayam...amboit2 tetamu pulak yang request nak makan apa ye...hehe...x pe nasi ayam memang aku dah selalu buat so no problem...nasib la jadik nasi ayam ku...

tak ramai pun tiga org je...tak boleh jemput ramai2 sbb periuk nasik aku cukup2 untuk 7 orang makan je...hehe...next time boleh jemput org lain pulak...





menu: nasi ayam + kuih muih + air sarsi




terima kasih korang sudi nak datang rumah comel aku ni...
seronok bila sekali sekala dapat berbuka puasa ramai2 kan...

3 comments:

NrlAidaHml said...

Wowiii..nampak sedap sangat nasi ayam tu..aida pon baru sekali je kot buat nasi ayam...hihi..xpakar lagi..tp memang seronok kan dapat buka ramai2..

Mat Tahir said...

SYOKNYA MAKAN NASIK AYAM KALER KUNING TU... wah, abg kulat pon ada tu la... bukan main lenggok lagi kak idayati menchedok nasik ayam kuning ke dalam pinggan.

Rumah kecik pon rumah jugak kak sulia, tengok rumah Nabi saw lagi kecik...

aku pi tgk pameran nabi dan pedang, ada la model rumah Nabi saw depa buat replika, memang kecik. tgk kat link ni:

http://budaksrikinta.blogspot.com/2013/06/nabi-muhammad-saw-dan-melayu.html

Adam Haqimi said...

sedapnya..nnt boleh ajak aku pulak berbuka ye ..haha..

cantik tikar lapik makan tu..berwarna warni..