Tuesday, September 17, 2013

Lawatan Zayyan Ke Kidzania

Jumaat lepas tadika zayyan buat lawatan ke Kidzania...pagi tu macam biasa aku hantar dia, tetiba rasa sebak zayyan nak pergi lawatan...haha poyo kan padahal anak tu nak pergi Damansara je pun...biasala mak mak ni kan perasaan lain macam sikit...

gambar dia ni pun aku cilok dari FB tadika dia...










Untung budak2 zaman sekarang kan...

5 comments:

the legend said...

Untung untong, dulu kita pi Taman SM Noor, Batu Gajah, lagi jauh... tapi taman tu dah takdak dah... tinggei lombong ja.

mama maman aka yana said...

mcm2 dah ada skrg.. zaman kita dulu mana ada kannn.. tuh yg budak2 skrg bijak2 sgt

~MommyAqilMedina~ said...

bestnyaa Zayyan dah pegi Kidzania...Mesti teruja habis kan..best ..best..nanti ank ajak Aqil pg jugakla..hjihihi

eMMe said...

Untung sgt anak2 skrg... ada kidzania la.. aquaria la.. ape lagi.. Legoland la.. huhuu... ni baru 4 tahun.. twin ygbaru 10 bulan pun dah didedahkan dgn teknologi juga.. dowang lagik la kene advance learning kan....

pst: nak jumpe Sulie dok persint brape ek?

mak uda said...

wah,zayyan jadi csi la..