Wednesday, November 6, 2013

inner magic best

salam semua...wah wah lamanya cuti kan...hehe aku la tu...

nak cerita pasal inner magic...kan tengah hot sekarang ni...tengah mengumpul warna2 inner magic...sesuai untuk korang yang bermuka bulat, bujur dan petak eh...harga pun x mahal...boleh dipakai secara melekap atau muncung...meh tepek satu gambar aku syok sendiri...


banyak dah orang jual magic inner ni...tapi aku selalu beli kat sini..


ok itu saja..jom la ber inner magic...

4 comments:

amy suhaiza said...

macam patung la kak sulie ni.

~MommyAqilMedina~ said...

Cantiknyaa..Elok terletak je kan Inner ni..hihih..Su pakai lagi lah cantik nampak..hiih

hilal huda said...

belikan satu boley?
nak cantik gak..hehe

eMMe said...

nak juga beli inner magic, ramai dah pakai, bile nak pakai tak tau la...