Friday, January 3, 2014

Happy New Year 2014 # Auni Damia New Look


Salam semua, Selamat Tahun Baru...Semoga tahun 2014 ini dapatlah kita sama-sama memperbaiki diri kita masing2 Insha Allah

Entry pertama di tahun 2014 ni nak letak gambar budak kecik yang makin banyak akai ni...hehehe Auni Damia dah potong rambut pendek la...tak nak ikat rambut sangat kan...potong je senang...auni yang dah byk ckp, suka cari pasai ngan abang dia tu hobi dia...hahaha...cerita faveret dia adalah Tanah Kubur ye...hehe













1 comment:

~MommyAqilMedina~ said...

Alahaii comel je Auni ni..dah besar dah..nanti dah boleh pergi skeolah kan..tapi cite feveret Tanah Kubur tu memang rare..hahaha..