Tuesday, October 21, 2014

mood ke laut

Assalam 

lately mood saya sangat la pergi jauh nun kat tengah2 laut china selatan tuh...hahahaha hover kau!...sangat malas dan malas...nak buat kerja lagi laaaa malas...pagi2 bangun nak pergi kerja pun malas...tapi esok cuti deepavali ye...hoyeahhh boleh bangun lambat...berjemaah tidur dengan anak dara ku...haha bak kata abah adik tu bangun tidur lambat ikut macam mama...uhuk2...Ye la mentang2 dia bukan jenis tidur lepas subuh kan...so terkebil2 sorang...pastu pukul 11 macam tu time dia pulak tidur kan...hahaha

ok jom aku belanja gambar anak dara ku ini

ermmm dia cakap...eeee muka je putih, tangan itam...iklan feveret dia terlajak laris


- END WITH LOVE-

2 comments:

~Aida@MommyAqilMedina~ said...

Auni is comell..suka tengok mata dia..cantik!hihi..aida pon suka tidur je kalau time cuti..manfaat kan segala peluang..hehee

eMMe said...

hahaha..comel.............auni..auntie geram kamuuuu~