Friday, March 7, 2014

Jumaat nan Indah dan Damai

Assalamualaikum...lama dah tak berupdate blog ni...kenapa makin lama makin malas ye...rindu nk berupdate blog sendiri...diari umum katanya kan...rindu rindu rindu..hiks...ok lah InshaAllah lepas ni nk update selalu mcm dulu2 lah...hehe...ok tajuk entry mmg takde kene mengena tu...NO IDEA!!!!

 
ok harini nak letak pics berselfie dgn anak(janji ada gambar)...hehe ye biar org nk kata apa pasal org yg suka berselfie ni, aku tak kisah sebab aku mmg sukaaaa...hahaha ni kes sebab xde org nk amikkan gambar kan...hihihi








gambar lama, rasanya pagi raya tahun lepas...sorry adik nmpak kepala je..





ini gambar masa ondway balik kl dari kedah...dlm kereta...owhhhh auni mama rindu rambut pjg adik tu...huhu





ok adil ye...dua2 muka separuh jeee...haish omeyyy nye...kah kah






ini pun dlm kereta juga...untung la ada anak dara teman mama berselfie kan






budak ni kalau nmpak mama pakai spek itam dia pun nk pakai...







ok gambar ni abah yg ambikkan....cer tengok muka notti auni tu...geram jeee..

4 comments:

amy suhaiza said...

betullah, rasa nak picit ja hidung dia....

:: Mrs.Eady :: said...

i loiikee selfie..

~MommyAqilMedina~ said...

Auni comelnyaaa...memang cantik rmbut panjang dia tu..curly kat bawah..memang ayu..hehee..Zayyan dah ikut muka abah sebiji dah..hheee

eMMe said...

best nye mama n anak2 berselfie.. makin besar, makin comel auni.. zayyan pun comel jew...